perjantai 25. huhtikuuta 2014

Tämän päivän kirjaimet: KKK!

Tämä päivä on ollut ihan kiva heikosta olotilasta huolimatta :) Ensimmäinen K tarkoittaa kiitollisuutta siitä, etten pahemmin sairastunut koska huomenna on reissu edessä ;) Ja varsinkin kiitollisuutta siitä, etten sairastunut posliinin halaamis -tautiin... Pelkästään kun näen pesuvadin, niin tuntuu että vatsassa muljuu ihmeellisesti... Melkeimpä ajatuskin saa voimaan pahoin :D Kiitollinen en kyllä ole siitä, että tän heikotuksen takia ja huomisen reissun takia haasteen loppu treenit vähän venahtaa muutamalla päivällä, MUTTA kunnialla vien sen kyllä loppuun! Heti kun olen varmasti kunnossa. Kiitollinen olen myös mukavalle uudelle kaverille, joka lainasi mulle ihania käsityölehtiä! Ottobre -lehti on kyseessä ja siellä on lapsille vaikka mitä ihanuuksia! Joku kehittää mulle nyt vaan aikaa ja materiaalit? ;D

Olin vähän laiska ja en jaksanut ottaa kuvia, mutta toinen K tarkoittaa paikallista
kirpparia <3 tein taas ihania löytöjä! Löysin neljä yli metrin kangas palaa yhteensä 6e! Eihän ne ole mitään top fashion 2014, mutta mun suunnitelmiin ne kelpaa. Typylle löysin uudet siniset HenkkaMaukun tennarit 3e, kun ovh niissä taitaa olla yli kympin. Tosiaan oli kyllä pari numeroa isommat, mutta viimeistään ens kesä sit menee :) Tein myös ihan huippulöydön, lahjoituslaarista 3/4 hihaisen vaalean beigen HenkkaMaukan pikkutakin/jakun! Meinasin ensin että tekisin siitä tytölle jonkun fiinistelytakin, mutta istuvuus päälläni oli loistava, joten se päätyy pesun jälkeen kyllä omaan vaatekaappiin :)

Viimeinen, muttei vähäinen K tarkoittaa kirjastoa. Kävin kirjastossa ja kun pääsin tiskille kysymään yhdestä lehdestä, niin täti totesi, että "tulitpa juuri sopivaan aikaan, kun kohta menee ovet kiinni :)" No siinä sitten kyselyn myötä päädyttiin yhteen kirjaan ja eihän mulla sit tietenkään ollut lompakkoa mukana vaan autossa... Olivat niin reiluja, että antoivat mun hakea kirjastokortin, vaikka sulkemisaika oli ollut yli 5min sit jo. So happy! Nyt mulla on hyppysissä Tildan sisustuskirja, jossa on vaikka ja mitä! En tie mistä aloittaisin :D niin paljon kaikkea ihanaa tekemistä ja lukemista olis, on pääkin ihan pyörällä.

Mulla alkaa kyllä ns täydellisen kesä -hatun metsästys, koska en oikein kestä aurinkoa pää "paljaana". Ongelmana tässä on se, etten suurestikaan tykkää hatuista ja plus, että sen täytyis sopia mahdollisimaan monen asun kanssa... Ei mikään helppo tehtävä :D Ehkä täytyy sitten ostaa/tehdä useampi? Olkihattu olisi aika naisellinen ja kesällä menisi hyvin tunikoiden, hameiden ja mekkojen kanssa, mutta käytän myös kesällä sporttisempia vaatteita... Tietty sit joku pähee bling bling lippis sopeis rennompien vaatteiden kanssa. Viime kesä en ottanut tästä mitään paineita, vaan kuljin rätti (huivi) päässä :D Nyt en halua kulkea koko kesä merirosvon näköisenä... Ehdotuksia siis otetaan vastaan ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti